Koniec i początek :)

Czas półkolonii się skończył i choć było miło, trochę mi żal, że jest już po połowie lipca! 

Książki i audiobooki dotarły z małym opóźnieniem, ale są, cieszą moje oczy i duszę. :) Na razie czytam powieść wypożyczoną z biblioteki, ale w samochodzie już słucham Jagi K. B. Miszczuk, dzięki czemu- mimo dwutygodniowej pracy- bardziej odczuwam wakacyjny klimat. 

We wtorek spotkałam się z E. i jej rodzinką. Przyjemnie posiedzieć na tarasie w słońcu, podjadać różne pyszności, rozmawiać i tak zwyczajnie delektować się chwilą...

Wczoraj także byłam na babskim wieczorze. Wszak szefowej się nie odmawia, prawda? :) Posiedziałyśmy, pogadałyśmy- wreszcie spokojnie, nie tylko w przelocie- i tym sposobem zaczęłyśmy URLOP! :))

Dziś z J. i teściową jedziemy na grilla do M. i D., a jutro- na urodzinową imprezę do cioci. Od poniedziałku w końcu będzie można trochę odpocząć od ludzi, rozmów, gwaru i innego szaleństwa. Trochę posprzątam, a potem zamierzam leniuchować. :) I czytać, czytać, czytać. :)))

Komentarze

  1. Zatem czeka Cię dobry czas, samych cudnych lektur Ci życzę i samych kolorowych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A co u Ciebie, bo tak jakoś zamilkłaś?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jestem. Tylko z pisaniem jakoś mi nie po drodze...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zwiedzam/-y

11 listopada

...